Coneix les històries de persones que han rebut vida

"He treballat ara a una campanya de donació a l'aula on havia fet P3"

Paula Rodríguez, infermera del Banc de Sang i Teixits (BST) participant a l'ESO del programa del BST a les escoles

Paula Rodríguez és infermera del Banc de Sang i Teixits (BST) des de fa 3 anys. Ella, com molts d’altres infants de l’Eduació Secundària Obligatòria (ESO) de Catalunya, va participar quan tenia 15 anys en un dels programes relacionats amb la donació de sang que es feien a la seva escola Verge de les Neus de Santa Coloma de Gramanet. I la vida ha volgut que ara, 12 anys després, com a treballador del BST hagi hagut de tornar a l’aula de P3 de la seva antiga escola per participar a una campanya de donació de sang organitzada pel Banc amb l’ajut dels alumnes.

Quan la Paula va veure que hi havia una campanya del BST a la seva exescola, va demanar poder-hi anar i va avisar a antics companys perquè s’animessin a donar sang. I així va ser, aquell dia va coincidir amb algunes mestres i va retrobar-se amb vells amics. I va poder constatar com és veure una