Amb 18 anys, vaig ser donant i ara ensenyo la donació als meus alumnes
Verònica Gallego, donant als 18 i mestre del programa del BST, després
Vaig particiar al programa de les escoles amb el Banc de Sang i Teixits (BST) en la primera edició, el 2006 organitzant una campanya, quan jo formava part del Grup de Joves Xivarri a Sant Boi de Llobregat. Va ser aquest el motiu pel qual vaig començar a donar sang quan vaig fer just els 18 anys, un parell de cursos després. Em fa especial il·lusió perquè al cap de molts anys, ja fent de mestra, a l'Escola Parellada de Sant Boi ara sóc jo qui porto aquest programa amb els alumnes.
Fa 6 o 7 any que amb els alumnes de 3r fem formació sobre la donació de sang i acabem el programa organitzant una campanya de donació. És bonic imaginar que els intants poden participar a través del Banc de Sang en la promoció d'una necessitat social d'aquestes característiques i que potser, com jo, quan puguin, també donaran sang.